Halaman

29 Okt 2015

10 Jenis Produk AMAZON.COM untuk Pembeli Malaysia

Pertama kali GOOGLE , saya cuba mencari info berkaitan produk Amazon.com dalam Bahasa Malaysia. Namun agak terhad atau hampir tiada langsung.Majoriti artikel dalam Bahasa Inggeris atau Bahasa Indonesia. Saya tidak pasti ketika artikel ini dipapar ,rakyat Malaysia telah lama kenal dan membeli- belah di Amazon.com.Sebagai pusat membeli-belah
 online terbesar di dunia, Amazon.com menjual  pelbagai produk  yang ditawarkan kepada semua pelanggan seluruh dunia. Namun tahukah anda Amazon.com hanya menawarkan produk terpilih sahaja kepada pembeli di Malaysia.Saya juga masih tercari-cari jawapan kenapa produk elektronik, peralatan dan perkakasan, dan sebagainya agak terhad kepada pembeli tempatan.Di sini saya senaraikan 10 kategori produk yang anda boleh teroka untuk membeli produk di Amazon.com.

Peringatan : Satu perkara yang perlu diberi perhatian apabila membuat pembelian dari Amazon.com adalah caj penghantaran ke Malaysia. Pastikan anda menyemak kos ini sebelum anda meneruskan ke checkout. Jika anda membuat pesanan barangan yang besar atau berat, caj agak  mahal. Selain itu beberapa kategori produk yang disenaraikan  di bawah, hanya beberapa produk dalam kategori tersebut boleh dibeli oleh kita.
Antaranya :

1.Buku


Tiada ulasan:

Pengikut